Din lokale udbyder af internet og tv Fora Forum Spørgsmål til forslag om at blive landsdækkende

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • plusadmin
    Keymaster
    Antal indlæg: 4

    Spørgsmål til forslag om at blive landsdækkende×
    Af: K Christiansen
    Af indkaldelsen til generalforsamlingen på onsdag fremgår det, at man ønsker vedtaget ændringer til foreningens vedtægter, således at foreningen fremover kan optage og komme til at omfatte medlemmer fra enhver boligforening i hele Danmark, og ikke kun lokalt som det er i dag.

    Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se idéen med dette, og især fordelen for foreningen, og jeg synes at det kræver en forklaring. Hvilke tanker ligger bag det vidtrækkende ønske?
    Tråd oprettet: 2022-04-16 17:03:24
    #1×
    Af: Peter Dam | 2022-04-17 10:24:06

    Vi vil på generalforsamlingen fortælle om baggrunden for forslaget,
    Mvh
    Bestyrelsen
    #2×
    Af: K Christiansen | 2022-04-18 11:15:01

    Først og fremmest tak for svar – må dog sige at jeg synes at det er utilfredsstillende at der ikke oplyses om baggrunden for et så vidtrækkende beslutningsforslag. Selvfølgelig kan vi møde op på generalforsamlingen, og det opfordrer jeg hermed alle til at gøre, og jeg opfordrer som udgangspunkt alle til at stemme IMOD forslaget, medmindre der er en rigtig god forklaring på generalforsamlingen.

    Skulle der være en sådan forklaring, synes jeg nok alligevel at en sådan beslutning skal udskydes, indtil vi er oplyst mere bredt om dette, og indtil vi kan tage stilling til, hvem vi evt. skal lægges sammen med.

    Generalforsamlingen er på onsdag kl. 19 i Kvartershuset på Anker Jørgensens Plads (Borgbjergsvej 30, 1. sal). Jeg satser i hvert fald på at komme forbi.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.