Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
som svar til: Åbent brev til bestyrelsen – Opkrævning af kontingent #536
Hej Freddy
Først skal jeg bekalge at vi ikke har fået lagt referat og beretning op på hjemmesiden. Det skal ikke være en undskyldning, vi har fået ny hjemmeside og brugt meget tid på at færdigforhandle en ramme aftale med KAB fællesskabet, og glemt det.
På generalforsamlingen var der en god debat om, hvordan vi skal opkræve fremadrettet, og hvordan vi sikrer at de passivemedlemmer ikke betaler for ydelser de ikke får.
I lovgivningen står at alle lejemål skal være med til at betale for drift og vedligeholdelse af et netværk, det er for at sikre at nye beboer skal kunne komme på uden at betale en tilslutningsafgift ved indflytning. Alle lejemål er fødte medlemmer af foreningen.
Du har fuldstændig ret i at det er generalforsamlingen fastsætter kontingentet.
På generalforsamlingen blev det aftalt at bestyrelsen skulle finde en model der stiller alle medlemmer lige uanset om de modtager et signal, TV eller Internet.
Jeg skal være den første til at indrømme at måden vi har informeret på ikke har været god.
Når vi opkræver 13 kr. om måneden direkte hos medlemmerne der modtager TV eller Internet, er de faktiske omkostninger til at drive en kundeservice.
Vi er i fuld gang med omlægge måden vi opkræver på, derfor vil vi formodentlig kunne nedsætte det gennerelle kontingent, det vil vi informere mere om på generalforsamlingen.
1. Vi har lagt referatet op på hjemmesiden
2. Vi vil arbejde på at gøre regningerne mere gennemskuelige, vi vil tage en snak med Kabelplus, der håndterer vores administration.
3. Enig, det skal vi være bedre til.
4. Bestyrelsen får ikke honorar , vi betaler for grundpakken, men har den fulde, så vi kan konstatere om der er signal, hvis der et medlem der henvender sig om manglende signal eller kanaler, og den laveste internethastighed.
Referat og beretning er på hjemmesiden
Med venlig hilsen
Peter Dam
Formand Karré 7 AKB Sydhavnen og Frederiksholm Net
Medlem af Organisationsbestyrelsen AKB Københavnsom svar til: Den nye hjemmeside er ikke nem! #451Kære Ole og Susan
Jeg er ked af at høre I syntes vores nye side ikke er brugervenlig.
Er det hele hjemmesiden eller er det kun Forum.
Vi har bestræbt op på at gøre tingene så nemme som muligt, under hensyn til de mange sikkerhedsregler der er på IT området.Mange hilsner
Peter
som svar til: Prisstigning på internet pr. 01.10.2022. #446Kære Susan
I det materiale som vi sendte ud da vi skiftede tv signal, blev internetpriserne også ændret. da vi sendt regninger ud valgte vi at ikke opkræve den nye pris.
Den ændrede pris er begrundet i at vores udgifter til el er steget rigtigt meget, som det er for alle andre danskere, vi har aftalt det er et midlertidigt tillæg, som sættes ned når priserne har normaliseret sig.
Med venlig hilsen
Petersom svar til: Hastighedsmåler #428Kære Susan
Der findes mange hastighedsmåler på nettet, vi vil undersøge om vi kan lægge en på
-
ForfatterIndlæg