Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • kim folmann
    Deltager
    Antal indlæg: 1

    Jeg bestilte en tv-boks med den store bland-selv pakke til 1/7 2022 og jeg har haft 36 point at gøre godt med. Pga problemer med mit kort ligefør den 1/9, blev mit abonnement sat i bero, og da jeg ville betale påny, så har jeg fået at vide, at jeg har haft en anden tv-pakke end den jeg bestilte. Dette er svært at forstå, da jeg 1/7 havde netop de 36 point, som min bestilte pakke skulle have end mellempakken, som Kabel+ siger, jeg har. Den pakke, som Kabel+ siger jeg har, der er der kanaler, som jeg ikke har nu. Kabel+ kræver nu 400 kr for at ændre den pakke, som jeg bestilte, fra den pakke, som Kabel+ siger jeg har.
    Jeg har emails, som bekræfter, at jeg har fået min pakke, som jeg bestilte. Kabel+ siger, at jeg skulle bestille alt via dem, men jeg har følgt det link i min email fra jer, som bestilt min tv-pakke hos Yousee. Noget som Kabel+ siger, at det kan ikke lade sig gøre.
    Jeg kan ikke forstå, at jeg skal betale 400 kr for at få det, som jeg hele tiden har haft. Min tv-boks virker hellere ikke mht tv-kanaler, kun streaming virker på tv-boksen. Og yousee og kabel+ har skudt skylden på hinanden. Derfor havde jeg tilsidst kun streaming på tv-boksen.
    Jeg er mildest talt ret træt af situationen.
    Mvh Kim

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.